Deklaracja dostępności

Publiczna Szkoła Podstawowa w Krzętowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pspkrzetow.bipszkola.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Dokumenty pdf nie są dokumentami edytowalnymi.
  • Nie wszystkie odnośniki do stron zewnętrznych są dostępne.
  • Niektóre starsze podstrony mogą być wyświetlane niezgodnie z pierwotnym zamierzeniem. (powód: strukturalna przebudowa strony)
  • Brak alternatywnych opisów zdjęć.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Na stronie internetowej można używać:

• standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki,

• przełączników rozmiaru tekstu,

• kontrastów.


Szkoła zapewnia komunikację poprzez:

• dziennik elektroniczny,

• usługę Microsoft Teams,

• stronę internetową www.

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Aktualnie trwają prace nad poprawą dostępności strony internetowej zgodnie z wymaganiami WCAG 2.1.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Iwona Mofina

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jarosława Dąbrowskiego w Krzętowie
  • Adres: 97-525 Wielgomłyny/ Krzętów ul. Stodolna 22
  • E-mail: dyrektor@pspkrzetow.pl
  • Telefon: 447871904

 

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku szkoły prowadzi wejście od ulicy Stodolnej. Budynek 2-kondygnacyjny składający się z parteru i piętra. Przed wejściem głównym brak schodów. Z prawej strony drzwi znajduje się dzwonek. Po wejściu, przy schodach istnieje możliwość wyłożenia specjalnych platform do wjazdu wózka inwalidzkiego, przy asyście pracownika obsługi szkoły. Sekretariat szkoły znajduje się na parterze i jest dostępny dla osób poruszających się na wózku.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze wąskie, uniemożliwiające montaż urządzeń ułatwiających poruszanie się. Dla osób na wózkach dostępny jest hol oraz pomieszczenia na parterze, z wyłączeniem toalet.

Dostosowanie schodów

Schody na piętro budynku są niedostępne dla wózka inwalidzkiego. Przed wejściem do holu jest kilka stopni schodów.

Dostosowanie wind

W budynku nie ma wind.

Dostępność pochylni

Przed budynkiem i wewnątrz budynku brak stałych pochylni.

Dostępność platform

Istnieje możliwość zastosowania nakładanej platform na schody przy wejściu do holu.

Dostosowanie parkingów

Przed budynkiem istnieje możliwość skorzystania z nieoznaczonego parkingu.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

W budynku i przed nim brak informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych

W budynku nie ma pętli indukcyjnych oraz oznaczeń w alfabecie Braille'a, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność tłumacza języka migowego

Nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnej usługi tłumacza języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2020 18:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Banaszczyk
Ilość wyświetleń: 351
22 kwietnia 2025 09:49 (Iwona Mofina) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
25 marca 2025 23:42 (Iwona Mofina) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
25 marca 2025 23:34 (Iwona Mofina) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
Zatrzymaj banner przewijany
strona w budowie::przepraszamy::strona w budowie::przepraszamy::